måndag 3 augusti 2015

Sammanställning Juli!

Juli månad började ganska turbulent med Greklandskrisen som sedan löste sig åtminstone för ett tag framöver, så efter en nedgång i början på månaden så hämtade  stockholmsbörsen sig ganska bra till slutet av månaden och gick upp med ca 3,5% så jämfört med det så gick min portfölj lite sämre som ökade med 2,2% men jag är ganska nöjd med det iaf eftersom jag ligger med ca 1/3 i likvida medel för att köpa in mig vid bra tillfällen. Men mitt mål är att under året slå stockholmsbörsens utveckling så att ligga 1,3% under är inte bra i längden men som sagt målet är att ha en bättre utveckling i slutet av året.

Nedan kommer jag presentera min portfölj samt hur min fördelning ser ut mellan fonder, aktier samt likvida medel.

Ett av mina mål för 2015 var att fördela om min portfölj så jag har 65% i aktier vilket jag redan nu nästan har uppnått. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar